neděle 22. února 2015



...jako každým koncem týdne se i dnes hlásím s krátkým reportem z mého tréninkového úsilí... 




Co je nového v tréninku?



Nový je především smotný trénink, který jsem si vybral jako dlouhodobější variantu předchozího. Ten měl sloužit hlavně tak nějak na rozjezd a tím, že měl relativně lehkou frekvenci, tak byl na to vhodný.

Nový trénink jsem lehce upravil a tak konečný počet cvičebních jednotek v týdnu je pět. Krásně se mi celý měsíc točí, takže každý týden jedu trochu jinak. Vybral jsem si nakonec systém Tlaky/Tahy/Nohy/Fullbody, který garantuje procvičení celého těla 2x do týdně. Já jen ale rotuji tak, že celé tělo odcvičím 2x a vždy jednu z partií ještě navíc. Je to příjemné, protože bench nevychází pokaždé na pondělí...kdo zažil, ví o čem mluvím :-)


Jaký je dlouhodobý cíl?



Stále stejný: zlepšit se silově a zároveň shodit vrstvu tuku, kterou mám na sobě. Ne ovšem těžkou dietou, kde by hrozilo i shození svalové hmoty, ale postupným "zkvalitňováním" tzn. pomalým shazováním tuku.





Jak je to se stravou?



Udělal jsem menší úpravu a stáhl sacharidy o 50g dolů. Což by mělo v kombinaci s vyšším počtem tréninků vést zase k nějakému výsledku. 300g původně určených na rozjezd bylo docela hodně, dokonce jsem při tomto počtu ještě přibral. Takže musíme dolů :)


Celkově teď mé makroživiny vypadají takto: 

Bílkoviny - 170g ( 130g živočišného původu - vejce, ryby, protein, kuře, tvaroh ) 
Sacharidy - 250g ( sladké, ovoce a mléko téměř vůbec ) 
Tuky - 80g ( z masa a vajec, olivový olej, semena a ořechy, sýry... )


Výkony a míry?



Měřit se zatím nebudu, na to je relativně brzo. Výkony se taky těžko hodnotí, jelikož je trénink úplně nový s jiným pořadím cviků atd. Takže se dá soudit, až s odstupem několika týdnů. Za týden ale provedu další měření :)  




A celkový pocit? 



Velice, velice dobrý. Držím si režim a řád, cítím se velice příjemně. Snažím se zlepšit spánkový režim tak, abych chodil spát pokaždé ve stejnou dobu. Vstávám v 5:45. Vysazení vodních dýmek se žádným absťákem neprojevilo. Jediný vedlejší jev je, že mi tak nemizí peníze. 

Doufám, že silově půjdu stále navrch. Včera se mi povedly 4 série a 8 opakování s 32kg jednoručkami, což jsem myslím nikdy nedal. Rezerva tam ještě byla, uvidíme časem, jak to půjde :)

Dostal jsem pixlu proteinu od Reflexu v příchuti Bantoffee Pie. Původní majitelce prý nechutnal :D  
Časem se tak můžete těšit na další recenzi suplementů. Stejně tak pro vás chystám i vlastní článek k redukční dietě, především pro ženy, které začínají nebo naopak drží dlouho diety a jejich metabolismus už nechce reagovat :)











1 komentář:

  1. U mě je fitness a posilování vždycky o motivaci. Hodně mi v tom pomáhá Spotify a fitness sluchátka, do kterých si pouštím muziku a chodím s ní běhat, na kolo a teď už konečně zase do fitka! :) Na to jsem se těšil nejvíc, až se pořádně zničím na činkách. :)

    OdpovědětVymazat