sobota 7. února 2015

T-Log No. 2





...nejlepší pre-workout a nakopávač je kombinace čerstvě namleté, v aeropressu připravené robusty a kvalitní výplach mozku po cestě do fitka díky Nevermore...






Ne, teď už vážně...

...stimulanty mají určitě smysl, ale pro mě je teď největším nakopnutím to, že se mi pomalu vrací síla i objemy. Každý den se na trénink těším a když mám zrovna volno, využívám ho ke čtení, plánování, brouzdání v nabídkách e-shopů s doplňky výživy. Prostě je zpět to správné nadšení, které je potřeba, abych ze sebe vyždímal nějaké výsledky.


"Výsledky? To je jen odměna navíc. Já cvičím pro radost."


Nejhloupější věta, jakou jsem kdy vypustil z huby. Dnes už jí neříkám jednoduše proto, že to není pravda. Cokoliv člověk dělá, tak musí mít nějaké výsledky. Ze všeho čeká nějakou odměnu, a u každé věci, které se věnuje intenzivně, by měl být znát určitý pokrok.







Novinky, změny, pocity... ( 3 týdny aktuálního tréninku ):


- snad každý cvik v každé jednotce se mi povedlo vylepšit. Buď váhově, nebo počtem opakování, celkovým objemem

- k tréninkovým jednotkám jsem teď přidal ještě dvě až tři série doplňkového cviku na nějakou menší partii.

- povedlo se mi posunout práh bolesti při cvičení o kilometr dál, takže zvládám mnohem vyšší intenzitu než na začátku.

- jídlo zatím držím tak akorát. Tzn. že příjem si hlídám, limity sacharidů a tuků se snažím nepřekračovat. Sladkému se vyhýbám, ovoce jen občas. Bílkovin dávám vždycky raději spíš víc než míň ( zažívání je v pohodě )

- v pase mám o centimetr méně; stehna, zadek a ruce zase trochu objemnější a celkově se cítím hodně zpevněný; moc příjemný pocit

- kardio prozatím nebudu řešit vůbec; raději si připravím nějakou formu finisherů do silových tréninků, kde pěkně potrápím oběhový systém





Celkové resumé programu sem sepíšu příští týden, kdy to bude přesně měsíc, kdy jsem začal hlídat stravu a cvičit pravidelně.

O následujících krocích ještě uvažuji. Buď zůstanu u tohoto systému ( tlaky, tahy, nohy ve splitu 2+1, 1+1 ) nebo přejdu na nějaké jiné schéma, ale založené na podobných cvicích. Nevýhodou aktuálního splitu je to, že se nedá jet 3+1 dlouhodobě, jelikož je po silovém mrtvém tahu ( 5x5 ) hned další den těžký dřep ( 5x5 ), což je docela velký stres na spodní záda.

Takže, pokud bych chtěl u tohoto tréninku zůstat a měl ho nějak ztížit, tak poskládat jej do 3+1 tak, abych to měsíc až dva udržel, bude trochu magie. Možná ale zkusím nějaké fullbody, uvidíme...




Tak to je konec mého reportu, který je tento týden takový chudší, ale zásadní informace přijdou příští týden v neděli, kdy celou "Begining" rutinu končím a přejdu na něco trochu "ostřejšího". Během týdne přibude i další článek a možná i první test suplementu, který mi má v pondělí dorazit :-)



Lev













Žádné komentáře:

Okomentovat